ponedeljek, 6. maj 2013

ŠOLSKI PLESNI FESTIVAL - GORIŠNICA

V četrtek 25.4.2013 smo se Manca, Nika, Nino, Rebeka, Zala in Tinkara odpravili na šolski plesi festival, ki je potekal v Gorišnici. 




Tja in nazaj smo se odpeljali s kombijem. Ko smo prispeli na osnovno šolo Gorišnica smo odšli v telovadnico kjer smo se prijavili in dobili svoje številke. Najprej smo imeli vaje, nato pa je sledilo tekmovanje parov. V komisiji sta bila dva plesalca in ena plesalka, ki že veliko let trenirajo ples Po njem so tekmovali Nino, Rebeka in Tinkara v hip-hopu, popu in latino plesu. Vsi trije so zelo dobro odplesali vendar se je v naslednji krog ovrstil le Nino, do četrtfinalov in naprej pa žal ni prišel. Za tem pa je sledilo tekmovanje v katerem sva tekmovali jaz in Nika v hip-hopu, popu in latino plesu. Tudi midve sva zelo dobro plesale vendar se Nika ni uvrstila naprej, jaz pa sem prišla vse do četrtfinala. Bila sem zelo vesela da sem prišla tako daleč in tudi ponosna na sebe saj sem vse plese odplesala najboljše kot jih jaz lahko. Res pa mi je žal za vse ostale, ki pa niso prišli naprej. Vsi smo mislili da je komisija ocenjevala zelo čudno saj niso ocenjevali na pravilnost korakov vendar so najbolj ocenjevali pretiravanja v korakih in smeh pri plesalcih. To tekmovanje je bila res lepa izkušnja za vse in vsem nam je bilo zelo všeč. Ta dan si bomo vsi zapomnili saj je bil za vse nekaj posebnega, ker smo se za to tekmovanje zelo dolgo pripravljali in vsak je odplesal po svojih najboljših močeh.

Manca Kurež, 9.b

Ni komentarjev:

Objavite komentar