sobota, 9. junij 2012

VTISI IZ FINALA ATLETSKEGA TEKMOVANJA ZA OSNOVNE ŠOLE


V sredo, 6.6.2012, sem se udeležila finala atletskega tekmovanja za osnovnošolce, ki je potekalo v Kopru. Z dolžino skoka 4,60 m se mi je za las uspelo uvrstiti med dvajset najdaljših skokov s področnih tekmovanj. Na tekmovanje me je spremljala mama, saj je bila moja učiteljica zasedena. Na avtobusu sva bili skupaj z učenci  drugih mariborskih šol in njihovimi spremljevalci.


V Kopru nas je pričakalo lepo, sončno vreme. Ker je bilo do začetka skokov v daljino za manjše deklice še tri ure, sem se pred tekmo malo okrepčala v bližnjem nakupovalnem centru. Uro pred startom sem pričela z ogrevanjem. 
Ob 12.15 so se začeli skoki v daljino za mlajše deklice. Ni se ponovil moj uspešen dan s področnega tekmovanja. Imela sem težave z zaletom, saj sem dolžino zadnjega, torej odrivnega koraka morala prilagajati, da nisem naredila prestopa. 




Zagotovo je bila zame to izkušnja več. Iz izkušenj se naučimo, kaj vse je potrebno, da na koncu dosežeš dober rezultat. Za slednjega pa je velikokrat potrebno še malo športne sreče. Upam, da se mi ta nasmehne že  jutri, ko bo v Kopru potekal atletski pokal Slovenije za pionirje in pionirke U12 inU14.

Maruša Šketa, 7.B







Ni komentarjev:

Objavite komentar