sreda, 3. marec 2010

RENE IN LARA V LONDONU

V okviru plesne šole Sebastian smo se zainteresirani učenci plesne šole in naši družinski člani odpravili na izlet v London. Izlet je potekal med 28. 2 in 3. 3. 2010. Glavni povod za ta izlet je bil musical »Sister act« oz. Nune pojejo. Ves izlet je organiziral in speljal Sebastian sam. Izlet je potekal nekako takole:

28. 2. 2010 smo se udeleženci izleta zbrali na Graškem letališču, od koder smo leteli. Pri checiranju nismo imeli nobenih težav, razen zanimivih prigod, katero je imel brat, saj je imel obute planinske čevlje in mu je, zaradi malih kovinskih delov na čevljih piskalo pri pregledu. Varnost je na samem letališču stroga, tako da je moral imeti še dodatne preglede. Ampak vse je bilo hitro končano tako da smo lahko, kot švicarske ure ob 18. 40 pognali letalske motorje in odleti proti Londonu. Sam vzlet ni bil ravno najlepši saj je tisti dan pihal močan veter. Sama pot je bila pa zelo zanimiva saj smo vsi bili polni pričakovanj.

Ob 20. uri smo pristali na Londonskem letališču- Stansted Airport. Ko smo prišli v sprejemno halo, kjer se dobi prtljaga, smo se začeli slikati. Kaj hitro so do nas prihiteli uslužbenci letališča, saj se zaradi stroge varnosti ne smeš slikati. Ker je samo letališče od Londona oddaljeno cca. 60 km smo morali iti na vlak, ki ga povezuje z mestom. Ko smo prispeli v London smo prišli na postajo Londonske podzemne železnice- Underground. Tam smo morali tudi kupiti tridnevne karte za podzemno železnico. Ko smo jih končno dobili, saj je trajalo vse skupaj nekaj časa, ker je na okencu delal nek stari gospod, ki je tam moral biti zaradi svoje dobre volje, smo se odpravili po poteh te najstarejše podzemne železnice na svetu. Vse skupaj smo se vozili, kar nekaj časa, saj nekaj vlakov ni vozilo, saj je bilo to v nedeljo zvečer ob 22. uri. Vožnja je bila zelo zanimiva in polna adrenalina. Ko smo prispeli do naše »domače« postaje smo se odpravili iskati Acacia hostel. To je bil naš Londonski dom. Zahvaljujoč Google earthu smo hostel takoj našli. Po prihodu v sam hostel smo bili vsi dobre volje, saj nas je sama pot, kar izmučila. Ko smo se udomačili smo vsi postali lačni in smo se odpravili v Burger King (podobno našemu Mc´ Donaldsu, tam jih tudi imajo ampak, ker ni bilo nobenega v bližini hostla smo se odpravili Burger King). Nekje ob enih ponočni smo legli k počitku.

Prvega jutra se še dobro spomnim, ko nam je ob 7. uri zvonila budilka. Zajtrk smo imeli ob 7.30 in bili na njem še dokaj točni. Za zajtrk smo dobili tipični angleški zajtrk. Po zajtrku smo se z skupino dobili ob 8. 30 pred hostlom. Ko smo se vsi zbrali smo hitro odšli proti postaji podzemne železnice ter z vlakom do Buckinghamske palače. Bila je zelo lepa in smo se tam tudi kar nekaj časa zadržali saj smo se vsi hoteli slikati iz vsake strani ipd. Potem smo pot nadaljevali po parku pred palačo. V samem parku je zelo veliko živali in največ je veveric, ki pridejo do tebe in jih lahko božaš. Ko smo prispeli iz parka smo pred seboj zagledali kraljeve konjušnice, ki so bile zelo lepe. Pred tunelom za prehod na drugo stran konjušnic je pred njimi stal angleški varnostnik zraven katerega smo se vsi slikali. Ko je prišla do njega ena iz med plesalk, ki se je hotela zraven njega slikati se je premaknil ravno takrat, ko se je zraven njega postavila. Punca je od presenečenja, kar poskočila, saj je do tedaj stal, kot kip svobode. Nato smo se hitro odpravili pod tunelom na drugo stran konjušnic in pot nadaljevali po tisti ulici. Nedaleč stran od konjušnic, je zavarovana ulica premiera Združenega kraljestva- Tona Bleara. Ulica je z vsake strani zaprta z veliko ograjo ter zraven nje je veliko policajev. Pot smo nato nadaljevali do ene največji Londonskih znamenitostih- Big Bena ter parlamenta oz. Westminstrske palače. Vse skupaj je zelo lepo in veliko. Ker je vse zraven reke Temze, smo se odpravili čez reko in se napotili na nakup kart za največje panoramsko kolo na svetu- London eye. Kolo je na Temzi in so ga postavili leta 2000, kot spomin na prehod v novo tisočletje. Z nakupom karte za kolo dobiš zraven predstavitveni film Londona ter postavitev kolesa. Film je zelo zanimiv saj je narejen v 4D tehniki. Po koncu filma smo se hitro odpravili na kolo in se z njim vrteli 30 min. Razgled je iz kolesa zelo lep saj smo imeli sončno vreme in se je z njega videlo zelo daleč. Ko smo prišli iz kolesa, smo se odpravili naprej po sprehajalni stezi ob Temzi in videli kar nekaj uličnih predstav, ki jih je na tem koncu Londona veliko. Da smo prišli do naslednje naše ogledne točke smo morali oditi na podzemno železnico in nekajkrat prestopiti. Spet smo se sprehodili ob Temzi in videli vojaško ladjo iz 2. sv. vojne, ki so jo sedaj preuredili v vojaški muzej. Nato smo se odpravili nekaj korakov naprej in si ogledali Tower Bridge, ki je zelo mogočen in lep. Sam most smo tudi prečkali. Zraven mosta so tudi bivši zapori, kateri so danes preurejeni v muzej v katerem hranijo dragulje in krone bivših kraljev in kraljic. Zaradi časovne stiske si zaporov od znotraj nismo ogledali in smo odhiteli z podzemno železnico do Trafalgarja Squara. To je trg na katerem Londončani praznujejo novo leto ipd. Na trgu tudi stoji mogočen spomenik s štirimi levi, ki je spomin na bitko pri Traflgarju. Ker je sonce že zahajalo in nas opominjalo da gre dan proti koncu smo hitro odhiteli s podzemno železnico do hostla in se preoblekli in uredili v večerno toaleto za gledališče saj smo si ta večer ogledali musical. Musical je zelo lep ter zelo zanimiv. Med odmorom si lahko tudi kupiš sladoled, ki je za nas bil presenečenje, saj v našem gledališču to ni navada in bil je zelo dober. Po musicalu smo se sprehodili po Oxford streetu in se počasi odpravili domov. Nekje ob polnoči smo odšli spat.

Naslednje jutro je potekalo isto kot prejšnje in zbirališče smo imeli ob isti uri. Dopoldne je bilo namenjeno nakupovanju po Oxford streetu, saj je v tej dolgi in veliki ulici zelo veliko trgovin. Ampak, ker so z mano in mojimi soplesalkami bili zraven starši smo rajši tole dopoldne porabili za ogled Greenwicha (skozi Greenwich poteka poldnevnik, ki Zemljo deli na vzhodno in zahodno). Pot do Greenwicha je dolga saj je, kar oddaljen iz središča Londona, v katerem smo prebivali. Pot je potekala slabo uro. Ko smo prispeli na Greenwich smo se hitro odpravili v park, ki je zelo lep. V samem parku je tudi hrib in na vrh hriba je kraljevi observatorij, skozi katerega poteka poldnevnik. Na hrib smo se vzpeli in dobili lep razgled ter nepozabno izkušnjo. Potem smo se hitro vrnili v London, saj smo bili zmenjeni s skupino da naš izlet nadaljujemo z ogledom naravoslovnega muzeja, ki je zelo lep ter mogočno velik. Sam muzej je bil sprva skladišče predmetov, ki jih je s potovanj prinesel Charles Darwin. Muzej je zastonj in v njem smo si ogledali zbirko draguljev, se z animacijo popeljali v središče Zemlje, videli kita v naravni velikosti itd. Kot zadnji muzej, ki smo si ga ogledali je bil Madame Tussauds oz. muzej voščenih lutk. V njem je bilo zelo zanimivo, saj smo se v njem lahko slikali zraven kralja popa, Einsteina, kraljice, papeža Janeza Pavloma II. itd. Na koncu muzeja, smo se z vlakcem odpeljali po zgodovini Anglije in odšli v hišo strahov, ki je tudi urejena v okviru muzeja. Potem smo se odpravili do Piccadillya circusa največjega reklamnega središča na svetu. V temi je bil zelo lep. Tam so si tudi eni kupili še spominke. Nato smo se odpravili do Selfridga, enega iz med prestižnih nakupovalnih centrov. Sam center je od znotraj zelo urejen. Ker pa nas je zanimalo še kakšni so še drugi nakupovalni centri smo se odpravili do Harrodsa, katerega je lastnik oče pokojnega ljubimca od princese Diane. V center se nismo odpravili, saj je bilo to nekje ob 21. uri in ga zaprejo že ob 18. uri. Ker smo si Harrods pogledali ločeno od skupine smo se še odločili, da se odpravimo na Notting Hill, kjer so snemali film. Nato smo se počasi odpravili v hostel, saj je bila ura že pozna.

Naslednje jutro je potekalo malce drugače, ker je bilo to že zadnje jutro in smo imeli ob 11. uri že let. Budnica je bila že bo 6.30 in zbirališče ob 7.30. Potem smo se odpravili na letališče. Na letališču je strog nadzor, tako se je soplesalki zgodil pripetljaj, da se je spozabila in slikala plesalko, ko so ji pregledovali prtljago. Seveda so jo uslužbenci takoj videli in je pred njimi morala zbrisati sliko, ki jo je naredila. Drugače je pot nazaj potekala brez zapletov in let je bil lep. Nekje ob 14. uri smo pristali na Graškem letališču.

Tako nekako je potekal naš izlet v London. Zahvaljujoč Sebastianu je potekalo vse brez zapletov in nam je pokazal London v 2 dneh boljše, kot kateri vodič iz kakšne turistične agencije.