četrtek, 19. oktober 2017

NAŠA SIMBIOZA GIBA 2017

Že ves teden poteka v telovadnici OŠ Starše in zunaj nje Simbioza giba, katere glavni namen je združiti več generacij skupaj na posebni način - to je v gibanju.
Dedki in babice so se našemu povabilu na druženje z vnuki odzvali v zelo velikem številu, pridružilo se nam je tudi nekaj staršev in celo ena prababica!
V telovadnici pa jih je seveda čakalo veliko presenečenje - učiteljica Zinka s harmoniko! Le-ta je stare starše in njihove nadobudne vnuke presenetila z načinom poučevanja preteklih let in jih naučila tudi vragolije tistih časov.

Učenci 2. razreda so o Simbiozi zapisali (učiteljica Zinka jih je naučila iger s frnikolami - "kičkuglami", ki so si jih naredili sami iz gline):

Leila: jaz sem Leila. Preživela sem lep dan. Zelo sem bila vesela, ker je prišla moja babica. Zabavali smo se.
Lori: malo smo telovadili in se imeli lepo. Metali smo kugle, ki smo jih naredili sami. Tudi tekli smo. Bilo je zabavno.
Kornelija: danes sem doživela veliko starih iger. Iz gline sem si z babico naredila dve krogli. V pesek smo izkopali luknjo in vanjo metali kugle. Na umetni travi smo se razgibali, na koncu smo zapeli dve pesmici. Danes je bil moj najljubši dan v šoli. Učiteljici sta vodili tri kroge.
Nika: najbolj mi je bilo všeč, ko smo metali kuglice v luknjo.
Taja: Lepo je bilo. Igrali smo se igre. Skupaj smo preživeli lep dan in skoraj sem se od veselja razjokala.
Anej: danes je bil lep dan. Meni je bilo zelo lepo pri gibanju, ko smo tekali in na umetni travi. Iz gline smo naredili male kroglice in jih metali na pesku v luknjo. Ta dan je bil krasen!
Kristijan: všeč mi je bilo, ko smo tekali, ko smo se gibali in igrali s kuglicami. Zadeti smo morali luknjo. Užival sem v muziki in zabaval sem se.
Lan: z učiteljico smo izdelali frnikole in jih metali v luknjico. Ta igra mi je bila zelo všeč.
Kian: Metali smo frnikole. Prvo smo se ogreli. Šli smo na umetno travo.Tekali smo tri kroge.
Jan: Imel sem se lepo. Všeč mi je bilo, ko smo tekli in peli in tudi ko smo metali žogice iz gline v luknjo.
Vid: danes smo se igrali. Igrali smo se stare igre in smo se zelo zabavali. Danes sem doživel najboljši dan.
Liam Taj: metali smo kič kugle, ki smo jih izdelali iz gline. Super smo telovadili.


In še nekaj fotografij .... (več jih sledi v fotogaleriji):





















Ni komentarjev:

Objavite komentar