ponedeljek, 13. februar 2017

BADMINTON

Po uspešno izpeljanem državnem prvenstvu v badmintonu lansko leto, smo v tem šolskem letu zaradi velikega interesa učencev, le-tem ponudili badminton kot  izvenšolsko dejavnost.
Ker pa vsak otrok rad tekmuje, smo se odločili, da peljemo nekaj otrok na "poskusno" tekmovanje. Ekipno tekmovanje za učence od 6.-9. razreda je potekalo v četrtek, 9.2.1017, na OŠ Bojana Ilicha. Predstavniki naše šole so imeli tako kar nekaj let starejše nasprotnike, katerih pa se seveda niso ustrašili. Kot ekipa so zasedli 5. mesto.


 Čestitamo!

Nika iz 5.a razreda je zapisala svoje doživljanje četrtkovega tekmovanja (zapisano v celoti):

"Včeraj je bil zelo poseben dan, kajti bil je turnir iz badmintona. V šoli sem bila samo dve uri, potem pa sem šla k Zali, moji sosošolki in ji rekla, da je čas, da greva. Ko smo prispeli v šolo Bojana Ilicha, smo se izgubili, ker nismo vedeli kje je vhod v telovadnico. Lahko pa povem, da je njihova šola pravi labirint.
Ko sem bila prvič poklicana na tekmo s Saro, sem se kar tresla. A potem je bilo boljše. Nismo zmagali. Ampak vseeno - VAŽNO JE SODELOVATI!"

Nika S.C.
 



Ni komentarjev:

Objavite komentar