sreda, 4. junij 2014

LARI 2X ZLATO, ŽANU 2X SREBRO

Na Ptuju je v sredo, 3.6.2014, potekalo prvenstvo osnovnih šol v plavanju.  Žan in Lara sta ponovno dokazala, da sodita v sam vrh in osvojila vsak po dve kolajni.




Čestitamo!


Lara Kurbus, 6.b

MEDBČINSKO TEKMOVANJE V PLAVANJU

3. junija sva se z Žanom udeležila medobčinskega tekmovanja v plavanju na Ptuju. Na tem tekmovanju je bilo veliko tekmovalcev. Bilo me je zelo strah. Najprej smo imeli čas za ogrevanje, nato pa smo pričeli s tekmovanjem. Kot prvi so bili na vrsti učenci 1. razredov, potem drugih in tako naprej. Kmalu je nastopil moj letnik, letnik 2002. Pripravila sem se na štartni blok in ko je sodnik zapiskal, sem skočila. Bila sem prva. Zelo sem bila vesela. Nato je nastopil še Žan. Osvojil je 2. mesto. Oba sva dobila medalji.

Tako je potekalo medobčinsko tekmovanje v plavanju.


Ni komentarjev:

Objavite komentar