3. RAZRED
POLIGON
• otrok kleči pred blazino
• na znak naredi preval naprej
• opravi vse naloge
• obkroži oznako in steče nazaj do blazine
• dotakne se naslednjega (klečečega) tekmovalca
• itd... dokler zadnji ne konča tekmovanja
• zmaga ekipa, ki je prva končala tekmovanje
POTUJOČE ŠKATLE
• otrok ima v rokah žogo
• pred vsako skupino je na oddaljenosti 3 m prva, za njo pa druga škatla
• otrok poskuša vreči žogo v bližnjo – prvo škatlo
• če je met uspešen, steče po škatlo in jo postavi pred prednjo – drugo škatlo, vzame žogo in se vrne nazaj; sledi naslednji otrok
• če je met neuspešen, gre po svojo žogo in se vrne nazaj
• sledi naslednji otrok, itd.
• zmaga ekipa, ki prva spravi obe škatli preko ciljne črte, oddaljene 8-10 m
SLALOM
• otroci so postavljeni v koloni, prvi ima v rokah štafetno palico
• na znak steče prvi iz vsake skupine v slalomu med postavljenimi stožci do obroča
• položi palico na tla, stopi v obroč, ga dvigne preko glave in ga položi nazaj na označeno mesto
• vzame palico, steče nazaj ob slalomski progi in preda palico naslednjemu tekmovalcu
• zmaga skupina, ki prva opravi nalogo
4. IN 5. RAZRED
ŠPRINTERSKI BIATLON
• pred vsako skupino so zložene kocke (kvadri) iz poliuretanske pene
• na znak steče prvi otrok s kocko v rokah do klopi, oddaljene cca 15 m
• kocko postavi pokonci na klop
• steče nazaj preko črte
• sledi naslednji otrok
• itd... dokler niso vsi postavili svojih kock
• vsi otroci vzamejo v roke po 2 tenis žogici
• stečejo naprej do črte, oddaljene od klopi s kockami cca 5 m
• z žogicami skušajo zrušiti postavljene kocke
• če zgrešijo, stečejo po žogice, se vrnejo nazaj za črto in ponovno mečejo
• mečejo tako dolgo, dokler niso zrušene vse kocke
• ko so vse zrušene, se vrnejo na izhodiščno črto
• prvi otrok steče do klopi, vzame kocko, steče nazaj na izhodišče in kocko postavi na tla
• naslednji otrok opravi isto nalogo, kocke pa zlagajo eno na drugo
• zmaga ekipa, ki je prva vrnila vse kocke na izhodiščno črto
ŠTAFETA
• tekmovalni krog – pravokotnik, dolg cca 110 – 120 m je označen z zastavicami
• otroci stojijo znotraj tekmovalnega kroga na sredini vseh štirih stranic pravokotnika
• vsaka ekipa ima označen svoj predajni prostor, dolg cca 6 – 8 m, ki je 2 m zunaj tekmovalnega kroga
• vsak tekmovalec preteče en krog in preda štafetno palico naslednjemu, ki čaka v predajnem prostoru
• predaja se mora izvršiti v predajnem prostoru
• zmaga ekipa, ki prva opravi nalogo
TEKAČI PROTI METALCEM
• ena ekipa so tekači, druga ekipa metalci
• tekmovalni krog, dolg cca 70 m, je označen z zastavicami
• tekači stojijo zunaj kroga, metalci sedijo na vzporednih klopeh
• na znak steče prvi tekač okoli kroga in preda palico naslednjemu tekmovalcu
• istočasno si pričnejo metalci podajati žogo
• igra je končana, ko zadnji tekač preteče svoj krog
• sodnik zapiše število točk, ki so jih dosegli metalci
• ekipi zamenjata mesti in ponovita igro z zamenjanimi vlogami
• zmaga ekipa z večjim številom točk
(za 1 točko se šteje zaključena pot žoge od prvega k zadnjemu metalcu)
6. IN 7. RAZRED
MNOGOBOJ
1. troskok z mesta
(sonožni odriv, nato leva – desna – doskok na obe nogi ali desna – leva – doskok na obe nogi)
• izvaja se na blazinah
• ob blazinah so narisane cone, široke po 30 cm
• cona, najbližja odrivnemu mestu, prinaša 1 točko, naslednja 2 itd.
• vsak tekmovalec ima po dva poskusa
• za uvrstitev šteje boljši poskus
• za ekipno uvrstitev šteje seštevek točk vseh tekmovalcev
2. hitri poskoki
• tekmovalec se postavi bočno ob cca 20 cm visoko oviro
• na znak prične s sonožnim odrivom preskakovati oviro levo – desno
• vsak (sonožni) dotik tal šteje 1 točko
• po 15 sekundah je naloga končana
• za ekpno uvrstitev šteje seštevek točk vseh tekmovalcev
3. suvanje medicinke
• otrok drži 2 kg medicinko na prsih
• soročno jo skuša suniti čim dlje
• prostor, kamor pade medicinka, je razdeljen v cone po 1 m
• met v najbližjo cono prinaša 1 točko, naslednjo 2 itd.
• vsak otrok ima po dva poskusa, za ekipno uvrstitev šteje boljši
• otrok ne sme po sunku narediti prestopa
• za ekipno uvrstitev šteje seštevek točk vseh tekmovalcev
ŠTAFETA
• tekmovalni krog – pravokotnik, dolg cca 110 – 120 m je označen z zastavicami
• otroci stojijo znotraj tekmovalnega kroga na sredini vseh štirih stranic pravokotnika
• vsaka ekipa ima označen svoj predajni prostor, dolg cca 6 – 8 m, ki je 2 m zunaj tekmovalnega kroga
• vsak tekmovalec preteče en krog in preda štafetno palico naslednjemu, ki čaka v predajnem prostoru
• predaja se mora izvršiti v predajnem prostoru
• zmaga ekipa, ki prva opravi nalogo
TEKAČI PROTI METALCEM
• ena ekipa so tekači, druga ekipa metalci
• tekmovalni krog, dolg cca 70 m, je označen z zastavicami
• tekači stojijo zunaj kroga, metalci sedijo na vzporednih klopeh
• na znak steče prvi tekač okoli kroga in preda palico naslednjemu tekmovalcu
• istočasno si pričnejo metalci podajati žogo
• igra je končana, ko zadnji tekač preteče svoj krog
• sodnik zapiše število točk, ki so jih dosegli metalci
• ekipi zamenjata mesti in ponovita igro z zamenjanimi vlogami
• zmaga ekipa z večjim številom točk
(za 1 točko se šteje zaključena pot žoge od prvega k zadnjemu metalcu)